onsdag 20 februari 2008

Bröllopsplanering


Jag börjar bli stissig. Inför bröllopet. Vissa nätter drömmer jag oavbrutet om dagen D och att allt som kan gå fel gör det.


Inte mindre orolig blev jag när jag efter 2 veckors tid INTE hört ett knyst från Apertin angående lite frågor och önskemål vi har. Lite tröst fick jag dock i söndags när Wenche - den norska ägarinnan - ringde upp mig från Spanien och undrade om jag fått deras senaste mail. NEJ!


Hon bad om ursäkt och bedyrade att de genast skulle skicka svar på alla mina funderingar. Jag väntar fortfarande....


Ok, det är ingen panik, det är bara februari. Men varför ska allt vara så jäkla segt, varför är alla så långsamma? Jag hatar att vänta, det är det absolut värsta jag vet.


Får pilla med mina bröllopstidningar så länge. Kanske välja en bukett.

Inga kommentarer: