onsdag 24 september 2008

Livet är allt riktigt bra, eller hur?

Ibland känns allting så himla bra. Just nu gör det det för mig. Jag har gift mig med mannen i mitt liv, vi har varit i "vårt" Barcelona o Sitges med Victor och haft den underbaraste veckan någonsin. Vi är väldigt nära en bokning av Asien-resan i vinter. Det går bra på jobbet och dagis och allt annat bara flyter på....Dessutom har vi just haft besök av mina föräldrar och lillebror och till helgen kommer min syster + barn + Victors gudfar. Scott (vår stora familjs nyaste tillskott) är hur go somhelst. Det har dessutom varit några underbart varma höstdagar med strålande sol. Allt är helt enkelt väldig bra just nu! Hoppas det fortsätter så!


Även superbarnvakten Rickard smälte för lille Scott...

Kusinerna!

Mamma X2 gråter floder när vi tittar på bröllopsfilm.

Nypåfyllt fruktfat. Tack Samy för plommonen och Sissi och Anders för det nya fina fatet!

Inga kommentarer: