tisdag 17 juni 2008

Vår resa!

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande på sistone men det har varit en hel del att göra! Först möhippa, sen 25 års fest, efter det besök från Lidköping och tillslut resa till Schweiz, Frankrike och Italien....Här följer några bilder från den resan men jag skulle helst vilja visa ALLA bilder för det var så underbart vackert och roligt!


Victor och gudfar Marcus (som Victor avgudar...)
Ett litet stopp vid en alptopp på väg till Italien.

Badrummet i Lara och Marcus sommarhus i Italien.

Lara och Marcus kök. När Victor kom in så utbrast han lillgammalt: " men men men vilket kööök!"

Victor äter kvällsmat i Cannobio, Italien. Inte så trist utsikt!

Ännu mer utsikt från terassen...suck....

Glädjeskutt på en alptopp!

Goda ostar till dessert i Yvoire, Frankrike.

Taget från terassen i Cannobio.

Victor flyger!

Far och son i Genéve.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud va underbart!!! Vilken idyll. Åh dom där ostarna vill jag ha nu.....

Petra Örn sa...

Ja herregud, det var sanslöst härligt! Vi ska tillbaka dit har vi bestämt oss för! Jag måste lägga ut fler bilder så ni får se.

Anonym sa...

Vad fantastiskt härligt det ser ut och uuuuu vad söt han är.

Victor alltså! :-)

//Stolt faster