torsdag 19 juni 2008

Bland det roligaste jag nånsin läst!

Haaaa haaa haa, jag skrattade så jag grät när jag läste detta inlägg av Mikebike på bloggfrossa:

Hela inlägget handlar om gruppen EMD från Idol, här är ett stycke som fick mig att gråta av skratt.

Citat;
"När Mr. Uddevalla (Erik) nyligen förklarade att han älskat till EMD-plattan äcklades jag naturligtvis. Men mer än så blev det inte av det. Trots att egofixeringen och narcissismen i det uttalandet var av episk magnitud blev jag inte störd alls. Istället bidrog det till en väldigt lustig bild. Jag kunde riktigt se hur Erik brukar låta skivan agera glidmedel när han ligger där mellan lakanen och gnider. Vem han har med sig spelar mindre roll eftersom det är sin egen spegelbild han vill se. Medan högtalarna låter Danny boy waila upp hans mandom fäster han blicken i sin egen spegelbild och gör sitt allra sexigaste o-face. Då är det är bara han och grabbarna i EMD. För de är så bra och de har ju varit med i Idol och allt och hanterar sin framgång (yeah right). Och är man artister av sådan dignitet duger inget annat än det bästa. Då funkar inget annat än att tillfredställa sig själv till sin egen röst."
Slutcitat.

Inga kommentarer: