söndag 4 maj 2008

Möhippad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Oh my god vad roligt jag har haft i helgen. Jag skulle inte på SPA som min luriga syster lurat i mig - utan jag blev möhippad!!!!! Igår morse när hon kom och hämtade upp mig för vidarefärd till (som jag trodde) Sunne så drog hon värsta lögnerna om att hon glömt plånboken hemma, att hon bråkat som bara den med sin man...etc etc....Jag svalde allt med hull och hår och gick på alltihopa. Efter att ha lurats in i deras hus (och Angelica låtsades vara Koffes - (syrrans man) älskarinna, ha ha) uppenbarade sig ett gäng grönklädda, skrikande tjejer och Enrique Iglesias skrålade från högtalarna...Jag blev så chockad att jag var vit som ett lakan i ansiktet och bara stammade!



Sen var hippan igång och shit vad roligt jag har haft, jag är så glad att jag har så omtänksamma och söta väninnor som er. TUSEN TACK för en oförglömlig dag och natt, jag tror aldrig jag haft så kul förut!! Speciellt tack till "järngänget" - ni vet vilka ni är - som lagt ner otroligt mycket tid och möda för att jag skulle få en perfekt dag!! I LOVE YOU! Och jag blev så glad att höra att alla varit så engagerade och omtänksamma.



Detaljerad rapport och fler bilder kommer så snart jag fått tillgång till fotona!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot att se bilderna! :)
såååå tråkigt att jag inte kunde vara med:( men tänkte på er hela dagen från Sundsvall!
kram kram

emma sa...

Härligt att höra att du hade en lyckad dag! Är även jag ledsen över att jag inte kunde vara med men jag hoppas att du fick mitt kort. Vi ses snart!
Stor kram

Petra Örn sa...

Hej på er!! Ja, jag saknade er igår, men förstår att ni hade svårt att komma loss.Ingen fara! Jag fick så fina hälsningar från er men något kort kommer jag inte ihåg (eller var jag så dimmig att jag glömt?=). Det var i alla fall en superrolig dag/kväll som jag ska berätta mer om sen. Med dessa väninnor kan jag utlova en riktig röjarfest på bröllopet också så ni behöver inte känna att ni missade för mycket. Kram!