fredag 16 maj 2008

Bröllopet

Oh my god. Nu närmar det sig. Tack så mycket, jag är inte redo, tack så mycket. Jo, jag är redo för själva vigseln men inte redo för att allt är klart. Exempelvis har vi inte börjat fundera på tårta, beställt ringar, testat håruppsättning, börjat med bordsplacering, rumsfördelning, brudbukett och framförallt -TÄRNKLÄNNINGARNA är inte klara! Alltså - vi har inte bestämt exakt hur vi vill att de ska se ut men jag har hittat några fina men tyvärr finns de inte i 3 olika storlekar...Så nu måste jag ringa designern och kolla om de kan sy upp en extra...Puh vad pressande när vi inte ens vet om det är de klänningarna vi vill ha...Pust och stön...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner igen det där. Oroa dig inte, allt kommer att bli svinbra. Men jag förstår att det känns stressigt.

Gud vad jag är nyfiken på ringarna!!!!