söndag 31 januari 2010

SPA + SPA = aaaaah

Jag har haft turen att få vara på spa två gånger redan i år. Först ut var gamla beprövade Asia-SPA i Varberg, Kims julklapp från mig. Som vanligt blev vi inte besvikna: otroligt lyxigt och skönt SPAande, underbar mat, jättefint rum och good champagne...Eftesom jag är så himla smart så såg jag till att vara med på en SPA present till syrran också så den här helgen bar det av till ett litet mindre ställe i Arvika. Jättemysigt har vi haft det och jag gillar verkligen det hotellet för det har en genuin och familjär känsla och väldigt god mat och frukostbuffé. Så nu är jag hemma utvilad och fräsch =) Nedan lite bilder:





Därinne ligger min systerson och väntar på att få komma ut. Han gillade att följa med tjejerna på spa, sparkade och hade sig hela tiden...=)




Inga kommentarer: