torsdag 14 augusti 2008

Har egentligen inte tid...

..att blogga men här kommer en liten update om vad som hänt på sistone:

Ringarna är inte klara trots att vi beställde dem för 3 månader sedan.
DJ:n har ingen utrustning och det är allmänt struligt med musiken i kyrkan (vi hittar exempelvis inte noterna till utgångsmusiken).
Bordsplaceringen är ändrad fram och tillbaka på grund av SENA avbokningar vilket jag avskyr.

PUUUH - Just nu är jag så uppe i varv att jag knappt kan sova. Men det sägs ju att ju jobbigare det är innan, desto bättre blir bröllopet! Så vi får väl hoppas på det då.

Åter till planeringen....Hejdå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GAAAHHHH!!!!

Vännen jag vet PRECIS hur det är :-). Veckorna innan bröllopet var man så superstressad att minsta grej fick en att börja storböla. Ingenting kändes kul längre.

Men det kommer att BLI bra - ett riktigt underbart bröllop, det är jag helt säker på. Och ingen - ingen - kommer att märka av om det blir några ändringar eller missöden förutom då. (Visserligen illa nog, men ändå)

Hör av dig om du vill ha råd, tips eller stöd!

Jag kanske kan hjälpa till med nåt mellan amningen :-)

KRAM

Anonym sa...

Veckorna innan jag och Christer gifte oss bråkade vi som om vi istället skulle skilja oss. Vi var så spända och nervösa att hälften hade räckt. Våra närmsta vänner undrade vad vi höll på med och jag visste varken ut eller in. Men vet du vad. Vi gifte oss, hade en underbar fest med massor av konstigheter som inte var inplanerade och massor av kärlek som vi tog igen efter all nervositet som släppte. Och efteråt undrade jag vad vi höll på med vi skulle ju bedyra vår kärlek för varandra inför de vi tycker mest om. För kärlekens skull. Inte för alla andra. Det är för er själva ni gör detta kom ihåg det! Slappna av och ta er tid att njuta av det som allt detta handlar om. Kärleken! Lycka till och kram från Sofia B