söndag 26 augusti 2007

Bröllopet 15/9

Igår hade vi en planeringskväll inför Jossan och Mikes bröllop. Oj oj oj vad mycket det är att tänka på! Vi satt mellan klockan 18-02 och konstant planerade (jag lyckades faktiskt hålla mig vaken trots min antibiotikakur). Ok, lite mat hann vi med också.

Fisk och skaldjursgryta med lax, torsk, havskräftor, zuccini och paprika - och lite krabbklor brevid, mums! Till förrätt gjorde jag kantarelltoast, en stor favorit i vår familj. Hemligheten bakom den suveräna smaken är ett par droppar vitvinsvinäger och lite hönsbuljong.

Det ska bli så roligt när dagen D är här och nu är det mindre än 3 veckor kvar. Blir nervös bara jag tänker på det...Victor kommer i alla fall vara supersöt i sin outfit!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli så SKÖNT när detta är över :-) :-) Fast man kommer sakna att ha ngt att se fram emot. Men nu är det mycket.

Tack för hjälpen iaf... och för fantastisk god mat!!

Petra Örn sa...

Taack taaack!