torsdag 30 oktober 2008

Decléor


Igår var jag och fyllde på (shoppade) mitt förråd med ansiktscremer, det blev dagcreme, ansiktsolja att ha under dagcremen samt en ögoncreme; allt från mitt favvomärke Decléor. Det bästa av allt: Det följde med en fullsmockad neccesär med produkter!! I Love!! Så igår kväll pysslade jag med alla mina nya krämer hela kvällen. Kim tyckte nog jag är konstig men jag kan verkligen bli så glad av att shoppa cremer och hålla på och pyssla med dem, lägga en svalkande mask, smörja, ställa i ordning i hyllan etc etc.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Inser att jag också måste köpa upp mig på lite cremer. Nu när kylan smyger sig på. Blir ju torr som fnuske. Har du något tips till torrisen?

Anonym sa...

Decleor, Decleor, Decleor!!! Finns inget bättre för torr hud. Själv får jag nog önska mig en creme till julklapp eller nåt... har inte råd att uppdatera mina skönhetsprodukter just nu, snyft! :-)

Anonym sa...

Tack! Då ska jag testa det. Fast det är ju som sagt väldigt dyrt för oss mammalediga.