fredag 28 mars 2008

Min bästa fikakompis

Här är min fikakompis. Det är så himla skönt att han har blivit större och faktiskt kan tycka att det är mysigt att gå och fika. Vi sitter och myser på olika caféer efter dagis lite då och då och det är alltid lika trevligt. Ibland kommenterar vi folk som går förbi eller så bara mumsar vi på och sitter tysta. Även om han inte vill sitta kvar lika länge som jag så är det himla skönt att han blivit mer som ett sällskap än bara ett litet skrikande paket. Det är skönt att vara mamma till en 3 åring (nästan jämt...=).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt det låter. När jag är mammaledig kan jag följa med er och fika! (med ett litet skrikande paket...) :-)

Anonym sa...

ha ha, ja gör det! Så kan jag bära på bebis - det är inte lika jobbigt när det inte är ens egen...