onsdag 18 juli 2007

Petra tycker om Barcelona!


Ett av mina favoritställen på jorden är staden Barcelona i Spanien. Där har jag bott och pluggat och där träffade jag min stora kärlek. Vet inte ens hur jag ska börja beskriva min känsla för Barcelona, det är bara så underbart att vara där!

Alla mysiga torg, alla barer, shoppingen, stränderna, tapas, sangria, cava, festerna på takterassen, Sitges, Tossa de Mar...listan tar aldrig slut. 2002 - Frida, Jossan, Kim, Andreas och Helena - ni var där och vet, önskar jag kunde dra tillbaka klockan och göra om det tillsammans med er!
















3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar allt utom spanjorerna. Och vårt äckliga badkar. :-)

Anonym sa...

Ja det var en underbar tid! Det är bara att följa med nästa sommar då ska vi ha semester där en hel månad. Det vore super kul om hela gänget kom ner då.

Anonym sa...

Ja vad kul!! Med barn och allt!