söndag 8 juli 2007

Mina nära och kära!

Det första jag vill göra på min nya blogg är att berätta och visa lite bilder på mina nära och kära.

Här i Göteborg har jag, förutom min egna lilla familj även svärföräldrar, svägerska och svåger. Jag och svägerskan är nära vänner och tycker lika om det mesta, bor grannar och jag har även fått äran att vara tärna på hennes och hennes fästmans bröllop i september!

I Karlstad har jag desto fler - min familj består av två underbara systrar en underbar bror och mina kära föräldrar. Där finns också mina små älsklingar, systrarnas barn som jag älskar som om de vore mina egna! När bara vi syskon och föräldrar träffas med barn och män så är vi 13 runt middagsbordet. Och det händer ganska ofta. Och det blir ganska hysteriskt. Men underbart.

Sen har jag min bästis och hennes familj som numera består av man och två barn. Sonen - min gudson som redan är Victors bästis såklart och lilla söta dottern som föddes 12 juni i år!

Ni ser ju - det svämmar över av barn i min omgivning, i alla fall när jag är hemma i Karlstad. Härligt! Men jag lovar att inte blogga barnsnack, det får jag så mycket av ändå.











































1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att se en bloggare till med välkänt ansikte =)