onsdag 7 januari 2009

Kusmi Tea

Alla som känner mig vet att jag, sedan jag slutade med kaffe blivit något av en théfantast. När jag fyllde år för ett halvår sedan fick jag Kusmi Tea av Frida (samt jättefina thékoppar som hon kompletterade med i vintras som en försenad present, hi hi). Jag var väldigt nyfiken på dem innan och nu när jag har testat ett tag så blir min recension såhär: Mycket smak, man behöver inte låta det dra så länge vilket är ett plus. I love loggan och designen på burkarna, de gör sig snygga i köket. Ett litet minus är att de smakar ganska lika oavsett om det är grönt, svart eller rött thé vilket jag tycker är lite konstigt. Betyget blir 3 + av 5 möjliga. Jag provar dem gärna igen!



1 kommentar:

Anna K sa...

Åh jag älskar de burkarna. Min vän Fia tog alltid med sig tomma till mig från en restaurang i danmark....